ون هیوندای H350

اگه به دنبال یه ون خوب برای اجاره هستی، اجاره ون هیوندای H350 یه گزینه‌ی خوبه! ون هیوندای H350 می‌تونه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تجربه سفری بی همتا باشه.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره خودرو ، اجاره خودرو دربستی ، اجاره ماشین عروس ، اجاره خودرو های گروهی و اجاره خودرو های لوکس و تشریفاتی و کلیه شرایط اجاره خودر با شماره های 09122220722 – 09122220822- 09123404885 و جهت رزرو ون هیوندای H350 و جهت رزرو 88444495 تماس حاصل نمایید.

(0)
  • از قیمت

    4,500,000تومان

مشخصات فنی خودرو

برند

هیوندای

رنگ

سفید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ون هیوندای H350”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توضیحات

اجاره هیوندای H350

هیوندای H350 یک ون مقرون به‌صرفه و خوش‌دسته. با فضای داخلی بزرگ و راحت، همه افراد گروه یا خانواده‌ در این ون احساس راحتی خواهند داشت. به طور کلی خودروهای هیوندای همیشه با مصرف سوخت مناسب و هماهنگی مناسب با مسافرت‌های طولانی شناخته می‌شوند.

این ون با طراحی شیک و ساده‌ای که داره، هم برای سفرهای تجاری و هم خصوصی گزینه مناسبیه. موتورهای قوی، سیستم‌های ایمنی پیشرفته و امکانات راحتی مانند صندلی‌های راحت و سیستم صوتی، تجربه‌ی سفر رو برات لذت‌بخش می‌کنند.

با اجاره هیوندای H350، می‌تونی به راحتی به هر نقطه‌ای که دلت بخواد بری، بدون هیچ مشکلی. همین الان بیا، یک هیوندای H350 اجاره کن و با دوستات یا خانوادت یک سفر خاطره انگیز برو!

مشاهده همه خودروهای گروهی

 

اجاره ون هیوندای H350 با راننده

شما می توانید علاوه بر اجاره ون هیوندای با راننده و اجاره ون با راننده، کلیه خودروهای گروهی شرکت زرین گشت آریا را به همراه راننده جهت سفرهای خود رزرو نمایید.

از این رو برای ثبت سفارش خود می توانید از طریق وب سایت و یا از طریق تماس تلفنی با مشاوران ما فرآیند ثبت را تکمیل و آماده یک سفر خاطر انگیز شوید.

 

شرایط اجاره ون هیوندای H350

برای آشنایی با شرایط اجاره ون هیوندای H350، می توانید از طریق بخش سوالات متداول در صفحه اصلی وب سایت زرین گشت آریا، با شرایط اجاره خودرو مدنظر خود آشنا شوید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس تلفنی با مشاوران ما اطلاعات لازم جهت سفارش خودروی خود را بدست آورید.

 

اجاره ون هیوندای H350 در تهران

شما می توانید علاوه بر ون هیوندای H350، از انواع خودروهای گروهی ارائه شده توسط شرکت زرین گشت آریا در لینک زیر دیدن فرمایید.

همچنین شرکت زرین گشت آریا برای رفاه حال هموطنان عزیز علاوه بر اجاره ون هیوندای در تهران، امکان ارائه خودرو در اقصی نقاط ایران را دارد، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

مشاهده همه خودروهای گروهی

تماس با شرکت زرین گشت آریا