بی ام و 320

اجاره بی ام و 320 و بی ام و 330 یک خودروی لوکس و کارآمد است که با طراحی خاص و نمایی جذاب، هر بار رانندگی را به یک تجربه شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره خودرو ، اجاره خودرو دربستی ، اجاره ماشین عروس ، اجاره خودرو های گروهی و اجاره خودرو های لوکس و تشریفاتی و کلیه شرایط اجاره خودر با شماره های 09122220722 – 09122220822- 09123404885 و جهت رزرو بی ام و 320 و جهت رزرو 88444495 تماس حاصل نمایید.

(0)
  • از قیمت

    4,000,000تومان

مشخصات فنی خودرو

برند

بی ام و

رنگ

سفید

تعداد درب

2

تعداد سرنشین

4

مصرف سوخت

14 لیتر

حجم موتور

3000 سی سی

نوع گیربکس

اتوماتیک

نوع سوخت

بنزین

حجم باک

60 لیتر

آپشن

فول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بی ام و 320”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توضیحات

اجاره بی ام و 320

بی ام و 330 دارای فضای داخلی بزرگ و لوکس می‌باشد که با جزئیات و با دقت بسیاری طراحی شده است، BMW 330 احساس راحتی و شیکی را به راننده و مسافرانش انتقال می‌دهد. موتور پرقدرت و سیستم‌های هوشمند مانند iDrive به سرنشینان این خودرو امکان کنترل آسان و به‌روز از تمامی ویژگی‌های خودرو را می‌دهد.

با ترکیب عملکرد برتر و ظاهری شیک، بی ام و 330 کروک به عنوان یک انتخاب بی‌نظیر برای افرادی که به دنبال تجربه‌ی رانندگی لوکس و استثنایی هستند، شناخته می‌شود. اگر به دنبال اجاره یک خودروی خاص و کارآمد هستید، بی ام و 330 کروک با امکانات لوکس و عملکرد برجسته‌اش یک گزینه مناسب برای سفرهای شما خواهد بود.

اجاره بی ام و کروک به دلیل زیبایی بی‌حد و مرزش، اولین انتخاب برای کاربری ماشین عروس می‌باشد، سقف کروک BMW 330 نمای زیبایی را به عنوان ماشین عروس القا می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو این خودرو، می‌توانید به سایت‌ اجاره خودرو شرکت زرین گشت مراجعه و یا از طریق شماره‌های تماس با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

اجاره بی ام و کروک بدون راننده و با راننده

شما می‌توانید با اجاره خودرو BMW کروک به صورت با راننده و بدون راننده سفر منحصر به فردی را تجربه کنید.

همچنین شما می‌توانید با انتخاب و ثبت سفارش خود جهت اجاره بی ام و کروک، این خودرو را برای ترانسفر فرودگاهی و یا اجاره بی ام و برای عروسی به عنوان ماشین عروس برگزینید.

اگر شما از طریق وب سایت اجاره خودرو زرین گشت آریا، اقدام به ثبت سفارش اولیه نمودید، منتظر تماس مشاوران ما جهت تایید و ثبت سفارش نهایی خود بمانید.

مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل خواهند کرد و سوالاتی تکمیلی مبنی بر سفارش ثبت شده از جمله اجاره خودرو با راننده و یا بدون راننده را جهت تکمیل سفارش، از شما خواهند پرسید.

همچنین در صورتی که قصد ثبت سفارش تلفنی را دارید، می توانید درخواست خود را جهت اجاره خودرو با راننده و یا بدون راننده به مشاوران ما اعلام نمایید.

 

شرایط اجاره بی ام و 330

برای آشنایی با شرایط اجاره BMW 320، می توانید از طریق بخش سوالات متداول در صفحه اصلی وب سایت اجاره خودرو زرین گشت آریا، با شرایط اجاره این خودرو آشنا شوید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های تماس ارائه شده در پایین همین صفحه با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

 

اجاره ماشین عروس بی ام و کروک

اجاره ماشین عروس بی ام و کروک، یکی از پر طرفدارترین خودروها برای جشن‌ها و مراسم عروسی است.

بی ام و 330، بی ام و 320 کروک و بنز S500 بهترین انتخاب به عنوان ماشین عروس می‌باشد.

 

اجاره بی ام و در تهران

شما می‌توانید برای اجاره بی ام دبلیو در تهران و دیگر شهرهای ایران از طریق وب سایت اجاره خودرو زرین گشت آریا یا از طریق ارتباط با شماره‌های تماس شرکت جهت ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

لازم به ذکر است در صورتی که شرایط تحویل خودرو در محل شرکت زرین گشت آریا را ندارید، می‌توانید با اعلام درخواست خود خودرو را در محل اعلام شده خود از همکاران ما تحویل بگیرید.

لیست اجاره خودروهای بی ام و

بطور کلی به طور سنتی محصولات خودروسازی بنز و بی ام و از پرطرفدارترین خودروهای اجاره‌ای در کشورمان می‌باشد.

شما می‌توانید لیست کاملی از بی ام و های اجاره‌ای در تهران و شهرهای دیگر ایران را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

لیست اجاره بی ام و

وب سایت رسمی شرکت بی ام و

وب سایت رسمی گروه بی ام و

تماس با شرکت زرین گشت آریا