بی ام و X6

اگر به دنبال سفری بلند مدت هستید، اجاره بی ام و X6 بهترین گزینه برای شماست. BMW X6 خودرویی شیک و جوانپسنده است با طراحی بی‌نظیر و امکانات پیشرفته‌اش است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره خودرو ، اجاره خودرو دربستی ، اجاره ماشین عروس ، اجاره خودرو های گروهی و اجاره خودرو های لوکس و تشریفاتی و کلیه شرایط اجاره خودر با شماره های 09122220722 – 09122220822- 09123404885 و جهت رزرو بی ام و X6 و جهت رزرو 88444495 تماس حاصل نمایید.

(0)
  • از قیمت

    1,800,000تومان

مشخصات فنی خودرو

برند

بی ام و

رنگ

سفید, مشکی

تعداد درب

4

تعداد سرنشین

5

مصرف سوخت

14 لیتر

حجم موتور

3000 سی سی

نوع گیربکس

اتوماتیک

نوع سوخت

بنزین

حجم باک

85 لیتر

آپشن

فول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بی ام و X6”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توضیحات

اجاره بی ام و X6

بی ام و X6 با زوایای زیبا و نمای خاص خود، نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند، موتور قدرتمند BMW X6 و سیستم‌های پیشرفته آن، تجربه‌ای پر از هیجان از رانندگی را برای شما ایجاد می‌کنند.

در این خودروی شاسی بلند از فضای داخلی راحت و لوکس گرفته تا سیستم‌های ایمنی و تکنولوژی‌های حرفه‌ای، همه چیز برای تأمین یک سفر لوکس فراهم است.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو این خودرو، می‌توانید به سایت‌ اجاره خودرو شرکت زرین گشت مراجعه و یا از طریق شماره‌های تماس با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

اجاره بی ام و x6بدون راننده و با راننده

شما می‌توانید با اجاره بی ام و x6 یا اجاره بی ام و X4 به صورت با راننده و بدون راننده سفر منحصر به فردی را تجربه کنید.

همچنین شما می‌توانید با انتخاب و ثبت سفارش خود جهت اجاره بی ام و X6، این خودرو را برای ترانسفر فرودگاهی و یا اجاره بی ام و برای عروسی به عنوان ماشین عروس برگزینید.

اگر شما از طریق وب سایت اجاره خودرو زرین گشت آریا، اقدام به ثبت سفارش اولیه نمودید، منتظر تماس مشاوران ما جهت تایید و ثبت سفارش نهایی خود بمانید.

مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل خواهند کرد و سوالاتی تکمیلی مبنی بر سفارش ثبت شده از جمله اجاره خودرو با راننده و یا بدون راننده را جهت تکمیل سفارش، از شما خواهند پرسید.

همچنین در صورتی که قصد ثبت سفارش تلفنی را دارید، می توانید درخواست خود را جهت اجاره خودرو با راننده و یا بدون راننده به مشاوران ما اعلام نمایید.

 

شرایط اجاره بی ام و x6

برای آشنایی با شرایط اجاره BMW x6، می‌توانید از طریق بخش سوالات متداول در صفحه اصلی وب سایت اجاره خودرو زرین گشت آریا، با شرایط اجاره این خودرو آشنا شوید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره های تماس ارائه شده در پایین همین صفحه با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

 

قیمت اجاره بی ام و

شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت ا اجاره خودرو زرین گشت آریا، با ارزانترین قیمت، بی ام و مورد نظر خود را انتخاب و پس از ثبت سفارش اجاره کنید.

قیمت اجاره بی ام و نسبت به خدمات و کیفیت خودرو ارائه شده توسط شرکت اجاره خودرو زرین گشت آریا معقول و از رقبای دیگر ارزانتر می‌باشد.

 

اجاره بی ام و در تهران

شما می‌توانید برای اجاره بی ام دبلیو در تهران و دیگر شهرهای ایران از طریق وب سایت اجاره خودرو زرین گشت آریا یا از طریق ارتباط با شماره‌های تماس شرکت جهت ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

لازم به ذکر است در صورتی که شرایط تحویل خودرو در محل شرکت زرین گشت آریا را ندارید، می‌توانید با اعلام درخواست خود خودرو را در محل اعلام شده خود از همکاران ما تحویل بگیرید.

لیست اجاره خودروهای بی ام و

از دیرباز دو خودروساز بنز و بی ام و، به عنوان 2 برند لوکس خودروسازی در کشورمان مطرح بوده است.

از این رو ما در شرکت زرین گشت آریا، بر آن شدیم تا بهترین محصولات این 2 خودروساز مطرح دنیا را تهیه و با شرایط مناسب جهت اجاره به هموطنان عزیزمان عرضه نماییم.

شما می‌توانید بی ام و های اجاره‌ای در تهران و شهرهای دیگر ایران را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

لیست اجاره بی ام و

وب سایت رسمی شرکت بی ام و

وب سایت رسمی گروه بی ام و

تماس با شرکت زرین گشت آریا