بی ام و 750

اگر قصد دارید سفری لوکس و خاصی را تجربه کنید، در اجاره بی ام و 750 اصلا شک نکنید، بی ام و سری 7 از جمله اجاره بی ام و ۷۳۰ جزء لوکس‌ترین خودروهای شرکت BMW است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره خودرو ، اجاره خودرو دربستی ، اجاره ماشین عروس ، اجاره خودرو های گروهی و اجاره خودرو های لوکس و تشریفاتی و کلیه شرایط اجاره خودر با شماره های 09122220722 – 09122220822- 09123404885 و جهت رزرو بی ام و 750 و جهت رزرو 88444495 تماس حاصل نمایید.

(1)
  • قیمت

    تماس بگیرید

مشخصات فنی خودرو

برند

بی ام و

رنگ

مشکی

تعداد درب

4

تعداد سرنشین

5

مصرف سوخت

16 لیتر

حجم موتور

4400 سی سی

نوع گیربکس

اتوماتیک

نوع سوخت

بنزین

حجم باک

68 لیتر

1 review for اجاره بی ام و 750

  1. ایمان علینژاد

    بی ام و سری 7 اینقدر زیباست و پا خور خوبی داره که نگم ای کاش منم میتونستم این رو حداقل یکبار اجاره کنم چقدر دوست داشتم ماشین عروسم بی ام و سری 7 باشه…

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توضیحات

اجاره بی ام و 750

بی ام و 750 با طراحی لوکس و جذابش به عنوان یک ماشین اسطوره‌ای در میان خودروهای لوکس و تشریفاتی به حساب می‌آید.

با هر بار مشاهده این خودرو، احساس ورود به دنیایی مجلل و شیک را خواهید داشت. موتور بسیار قوی و فناوری‌های پیشرفته این ماشین، تجربه‌ی رانندگی رو به یک ماجراجویی فوق‌العاده تبدیل کرده است.

اگر به دنبال اجاره بی ام و 730 هستید، شرکت زرین گشت آریا، این خودرو را با قیمتی مناسب و خدماتی با کیفیت، به سریعترین و راحت‌ترین شکل ممکن برای شما آماده اجاره کرده است تا در سفرهاتون حس لوکس و خاصی رو تجربه کنید.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو آنلاین، به وب‌سایت ما سر بزنید و با بی ام و 750 سفری شگفت‌انگیز و لاکچری را تجربه کنید!

“با ما سفر کنید و هر لحظه را به یاد بسپارید!”

 

اجاره بی ام و سری ۷ بدون راننده و با راننده

شما می‌توانید با اجاره بی ام و سری ۷، به صورت با راننده و بدون راننده سفر منحصر به فردی را تجربه کنید.

همچنین شما می‌توانید با انتخاب و ثبت سفارش خود جهت اجاره بی ام و سری 7، این خودرو را برای ترانسفر فرودگاهی و یا اجاره بی ام و برای عروسی به عنوان ماشین عروس برگزینید.

اگر شما از طریق وب سایت اجاره خودرو زرین گشت آریا، اقدام به ثبت سفارش اولیه نمودید، منتظر تماس مشاوران ما جهت تایید و ثبت سفارش نهایی خود بمانید.

مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل خواهند کرد و سوالاتی تکمیلی مبنی بر سفارش ثبت شده از جمله اجاره خودرو با راننده و یا بدون راننده را جهت تکمیل سفارش، از شما خواهند پرسید.

همچنین در صورتی که قصد ثبت سفارش تلفنی را دارید، می توانید درخواست خود را جهت اجاره خودرو با راننده و یا بدون راننده به مشاوران ما اعلام نمایید.

 

شرایط اجاره بی ام و 750

برای آشنایی با شرایط اجاره بی ام و 750 و اجاره بی ام و 730، می توانید از طریق بخش سوالات متداول در صفحه اصلی وب سایت زرین گشت آریا، با شرایط اجاره این خودرو آشنا شوید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های تماس ارائه شده در پایین همین صفحه با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

 

اجاره بی ام و ارزان قیمت در تهران

در شرکت زین گشت بی ام و 730، بی ام و 750 و دیگر بی ام و ها از جمله بی ام و کروک و بی ام و شاسی بلند قابل اجاره است.

برای اجاره بی ام و ارزان قیمت در تهران و دیگر شهرهای ایران شما می‌توانید با مراجعه به اجاره خودرو زرین گشت آریا لیست کاملی از خودرو بی ام و، بنز، پورشه، مازراتی و دیگر خودروهای اجاره ای را مشاهده نمایید.

شما می‌توانید به غیر از بی ام و 730 و بی ام و 750 و محصولات دیگر شرکت بی ام و از جمله بی ام و x6، بی ام و i8، بی ام و 630، بی ام و 320، بی ام و 528، بی ام و z4 را از شرکت زرین گشت اجاره نمایید.

اجاره بی ام و با راننده و بدون راننده

شما می‌توانید برای اجاره بی ام و با راننده و اجاره بی ام و بدون راننده به لیست اجاره بی ام و های موجود در سایت مراجعه نمایید.

راننده‌های شرکت زرین گشت آریا از میان زبده‌ترین افراد انتخاب شده و آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز جهت اجاره خودرو با راننده می‌باشند.

 

اجاره خودرو لوکس

بی ام و سری 7، از لوکس‌ترین خودروهای روز دنیا می‌باشد. این خودرو به دلیل نوع طراحی منحصر به فردش، از ابهت زیادی در میان دیگر خودروهای لوکس برخوردار است.

اگز شما از آن دسته افرادی هستید که برای اجاره خودروی لوکس به دنبال خودرویی با ویژگیهای منحصر به فرد هستید، در اجاره بی ام و 750 یا بی ام و 730 شک نکنید ولی اگر قصد اجاره خودرویی از برند بنز را دارید بهترین گزینه شما بنز S500 خواهد بود.

 

اجاره بی ام و در تهران

شما می‌توانید برای اجاره BMW 730 در تهران و دیگر شهرهای ایران از طریق وب سایت اجاره خودرو زرین گشت آریا یا از طریق ارتباط با شماره‌های تماس شرکت جهت ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

لازم به ذکر است در صورتی که شرایط تحویل خودرو در محل شرکت زرین گشت آریا را ندارید، می‌توانید با اعلام درخواست خود خودرو را در محل اعلام شده خود از همکاران ما تحویل بگیرید.

لیست اجاره خودروهای بی ام و

از دیرباز دو خودروساز بنز و بی ام و، به عنوان 2 برند لوکس خودروسازی در کشورمان مطرح بوده است.

از این رو ما در شرکت زرین گشت آریا، بر آن شدیم تا بهترین محصولات این 2 خودروساز مطرح دنیا را تهیه و با شرایط مناسب جهت اجاره به هموطنان عزیزمان عرضه نماییم.

شما می‌توانید بی ام و های اجاره‌ای در تهران و شهرهای دیگر ایران را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

لیست اجاره بی ام و

وب سایت رسمی شرکت بی ام و

وب سایت رسمی گروه بی ام و

تماس با شرکت زرین گشت آریا